maandag 4 mei 2015

Instaswap Spring Edition 2015

Na een aantal weken ongedurig wachten, was het dan eindelijk zover!
Een vriendelijke postbezorger kwam langs en overhandigde me mijn instaswap pakketje. Dolgelukkig werd ik alleen al van de kleurrijke doos.


Na de doos even goed bewonderd te hebben werd ik nieuwsgierig naar de inhoud. De cadeautjes waren zeker zo mooi ingepakt, wat een mooi inpakpapier niet?
De lintjes en wellicht ook het inpakpapier zijn afkomstig van de webshop: www.leukelintjes.nl


Ik kon natuurlijk niet wachten om het inpakpapier er af te scheuren, maar kon me inhouden en heb dit voorzichtig gedaan (met in mijn achterhoofd het idee om het inpakpapier nogmaals te kunnen gebruiken). Wat een leuk pakketje heeft mijn 'swapper' samengesteld, met allerlei leuke spulletjes.
Wat ben ik een bofkont zeg!



Dit was hem dan, mijn allereerste echte post op mijn blog!

Liefs, Glenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten