maandag 4 mei 2015

Diy: fotolijstjes

Ik vind het erg leuk om oude spulletjes te veranderen, oftewel te pimpen naar iets 'nieuws'. Mijn moeder had nog een aantal goudkleurige lijstjes liggen, die niet meer bij het interieur van nu konden. Ik wist daar wel raad mee en ging aan de slag met een spuitbus met witte verf, het lijstje en oude kleding.


Prachtige witte lijstjes kwamen er tevoorschijn. Nu had ik mooie kaartjes gekregen in mijn instaswap pakketje en ook had ik er een aantal gescoord bij de Sostrene Grene in Groningen, die nu mooi van pas kwamen. Ik had nog een paar vellen papier liggen met daarop een houtstructuur en sneed deze op maat. Vervolgens zocht ik er een mooi kaartje bij uit en tada... hippe lijstjes, die nu weer helemaal kunnen!

Liefs, Glenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten